Bishop Lamont – B-I-T-C-H Lyrics

Straight like a radler, conquer like accelerate1
Do not find me or you would be ?
Tell your feelings get pocha get after words
Like a wild ? trust the wild master
Inside my system there is no password
My bendo tormenter, be careful what you ask for
Death on the check, I keep sorrow what the fuck yall doing
Phony all shit, no penny shit
Ice pick a record that sing bad on shit
Use my six sense, use my six sense
Get on the shout and get ?
Floes stop seros ?
Shit some call me hero
To others Imma feeling, MCM got many, many cows
You better think again cuz you cannot win
Do not try to step inside of my liest in
You can content I will you pretend
And learn it to our ? control forces of the wind
Try to warn you like Noah, now the road is over
You shit like ? you drown shit bent and its like crossing the Land Rover
Booma down the street, shaking out the village like they get back in town
Yeah nigga talk whole lot of bullshit
They got knock on his ass and they lost more thief yeah
Nigga I try to get feelings
I got love for these hores but the hores dont feeling you
Yeah six always try to steal money from a all breaking ?
All you wanna take it from me
What you talking bout I aint you motherfucking man
I put this dick in your mouth
Bitch an intransitive verb, often use to describe a thirsty ass life of a sluty hore
Or snitch ass, police love and coward ass cook life?
Take together on the master piece
Put around the ? whats the good you can be
Its not from messy all from me
See I lost my space and shading key
Bitches got this niggas locked up in custody
Its rule one we dont love these hores
Its no exo the sense of sexo
Pain it perfect could you just get it so
Im ? then a hore ? how up next how really want this ass
If you answer this brain could caskey
We can plunty you in six feet well I dig deeper, first name Hip Hop
Middle name big wrapper
Yeah nigga talk whole lot of bullshit
They got knock on his ass and they lost more thief yeah
Nigga I try to get feelings
I got love for these hores but the hores dont feeling you
Yeah six always try to steal money from a all breaking ?
All you wanna take it from me
What you talking bout I aint you motherfucking man
I put this dick in your mouth
Yall aint nothing but a bitch fellas
Im watching yall fail try to do concerts and shit talking that all shit
But I put together a team and they calling The bitches instunnimater
Fuck, fuck carouses, my flow is officer
Imma cut your ass nigga never come around
Better keep down
Will you call a calm budget?
Get your ass fuck down, dont make me have to get the ? chose
Hit low I have to get you low and chose
More fail, fuck fail ooh yeah fuck the true
Dam, calm down nigga
Yeah, yeah Ill be like, drunk all night
Bottle after bottle til tomorrow til its day light
But we can bust a hore, never will I dress a hore
Cuz Im with a hore, chose a whore,
Please keep this all mutual
Yeah nigga talk whole lot of bullshit
They got knock on his ass and they lost more thief yeah
Nigga I try to get feelings
I got love for these hores but the hores dont feeling you
Yeah six always try to steal money from a all breaking ?
All you wanna take it from me
What you talking bout I aint you motherfucking man
I put this dick in your mouth

0

Leave a Reply

Your email address will not be published.